petak, 9. prosinca 2016.

Što bih željela biti u životu......

Glavno pitanje uvijek je "Što bih željela biti u životu?", ali nitko ne shvaća kako je to pitanje zapravo teško.........ali ja ću ipak odgovoriti.

Obožavam životinje i željela bih biti veterinarka. Jednako toliko volim i biologiju. Glavni razlok je taj da ne mogu gledati kako bilo tko ili što pati i želim život učiniti boljim. Još jedna moja velika zanimacija je DNA. Željela bih postati znanstvenica koja proučava DNA. Većina mojih vršnjaka će misliti da sam luda, ali zbilja obožavam biologiju. To je većinom zbog mojih roditeljima, koji kad su vidjeli što me zanima, nabavili mikroskop. Iskreno se nadam da ću uspjeti dostići svoje ciljeve. Najvjerovatnije će se moje mišljenje promjeniti do vremena kad ću trbati odlučiti jer svake godine kad nas pitaju to pitanje odgovori su sve čudniji i čudniji......

4 komentara:

  1. Svatko ima svoje snove ikoje želi u životu ostvariti...PUNO SREĆE :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretno u tvojim snovima i želim da ti se ostvare.

    OdgovoriIzbriši
  3. jako zanimljivo... želim ti sreće da ti se san ostvari

    OdgovoriIzbriši
  4. Želim ti sreću za ostvarivanje tvojih snova.

    OdgovoriIzbriši